سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلبه تنهایی قلب صبور

دانستنی با طعم کوکاکولا

آیا تا به حال به آرم کوکا کولا توجه کرده اید؟

درنگاه اول شاید هیچ مشکلی دراین آرم مشاهده نکنید ولی باکمی دقت می بینید که گرافیست های صهیونیست با دقت وظرافت بیش از اندازه درطراحی آن اسلام ستیزی خودرا به وضوح نشان داده اند. شما با واژگون کردن آرم کوکا کولا ویا نگاه کردن آرم آن درآینه کلمه...

عربی « لامحمد لامکه » را خواهید دید!!!

صهیونیست ها بزرگترین سهامداران شرکتهای نوشابه سازی درجهانن مثل: کوکا کولا، پپسی کولا، فانتا، سون آپ و...

دربسیاری از ایالت های آمریکا، مامورین پلیس راه دوگالن کوکا کولا درصندوق عقب ماشینشان دارند تا درصورت تصادف رانندگی، خون را باکمک آن ازجاده پاک کنند.

اگر تکه ای ازگوشت گاو را دریک ظرف محتوی کوکا کولا قرار دهید، پس از دو روز ناپدید می شود.

برای تمیزکردن چینی های بهداشتی، یک قوطی کوکاکولا را داخل کاسه توالت بریزید ویک ساعت صبرکنید،سپس با آب پرفشار بشوئید. اسید سیتریک موجود در کوکاکولا لکه هارا خیلی قشنگ ازسطوح چینی می زداید.

برای تمیزکردن فساد قطب های باتری اتومبیل، یک قوطی کوکاکولا را روی قطبها بریزید تا با غلیان کردن، آن را تمیز کند.

برای شل کردن پیچ ومهره های زنگ زده، تکه ای پارچه که لحظاتی قبل در کوکاکولا خیس شده است را برای چند دقیقه بر روی پیچ ومهره قرار دهید.

برای پاک کردن چربی ازلباسها، یک قوطی کوکاکولا را داخل ماشین لباسشویی پراز لباسهای چرب خالی کنید، پودر لباسشویی اضافه کنید وماشین را روی دورعادی روشن کنید. کوکاکولا به تمیز شدن لکه های چربی کمک شایانی می کند.

ماده موثر کوکاکولا اسید فسفریک با میزان اسیدی بودنش برابر8/2 است. اسید فسفریک، ناخن را درمدت حدود 4 روزحل میکند.همچنین کلسیم را از استخوانها می زداید وعامل اصلی افزایش روز افزون پوکی استخوان هاست.

برای حمل محلول کوکاکولا (محلول غلیظ شده)، کامیونهای حامل باید ازعلامت های ویژه "مواد خطرناک" که برای حمل مواد به شدت خورنده درنظر گرفته شده است استفاده کنند.

توزیع کنندگان اصلی کوکاکولا بیش از 20سال است که ازکوکاکولا برای تمیزکردن موتور کامیونهای خود استفاده می کنند.

با اینکه نباید خاصیت های فراوان وصنعتی کوکاکولا رو نادیده گرفت، با توصیفاتی که ازش شده میتوان به این حقیقت پی برد که شاید اصلا برای نوشیدن تولید نشده!!!



[ یکشنبه 91/7/2 ] [ 11:32 عصر ] [ amin hz ] نظر